Czacik ;D
poniedziałek, 22 sierpnia 2011
poniedziałek, 27 czerwca 2011
Sory ale zobaczymy się dopiero po wakacjach
Życzę wam wszystkiego najleprzego z okazji :
DNIA BEZ SZKOŁY i udanych wycieczek itd itd.
Papa ... buziaki ;*
DNIA BEZ SZKOŁY i udanych wycieczek itd itd.
Papa ... buziaki ;*
sobota, 25 czerwca 2011
Przepraszam ale...
Nie mogę dziś napisać postu ponieważ mnie nie będzie ;[[...
W niedziele też mnie nie będzie jak coś... wiecie oco kaman WAKACJE....!?
W niedziele też mnie nie będzie jak coś... wiecie oco kaman WAKACJE....!?
piątek, 24 czerwca 2011
Pomocy !
Niewiem co się stało ale podobno się źle odnosiłam i mi konto zablokowali !
Nie wiem może ktoś wredny wziął tak napisał żeby mi się tak stało ! :(
Ja jestem miła dla innych ... napisałam z poczty emaila do moderatora :( Boje się !!!!!
KLIKNIJ NA FOTKĘ ABY POWIĘKSZYĆ
Nie wiem może ktoś wredny wziął tak napisał żeby mi się tak stało ! :(
Ja jestem miła dla innych ... napisałam z poczty emaila do moderatora :( Boje się !!!!!
KLIKNIJ NA FOTKĘ ABY POWIĘKSZYĆ
Porozsyłaj to swoim znajomym na MSP
Historia, która wkrótce spotka MSP. Historia o najwiekszym wrogu MSP. O 10-sekundówkach.;(
Wiec jak robicie 10-sekundówki duzo osób je oglada ! a mniej osób oglada normalne filmy ! wiec ci któzi robia normalne filmy ( AnanaseQ tez !!!!!!!!!!!!!!!!!! ) zrezygnuja, poddadza sie bo i tak juz nikt tych filmów nie oglada :( !!!!!!!! i odejda !!!!!!!!!!! potem jak to napisala AnanaseQ ;) "skarbonki" nie beda juz od kogo wyludzaly zeby ogladac ich 10-sekundówki wiec odejda .... i pa pa MSP ;( !!!!!!!!!!!!
Moze jednak sie zdazyc ze "skarbonki" beda laskawie ogladac filmy innych "skarbonek" .....
Ale w koncu ta sie gra im sie znudzi bo normalnych fajowych filmów nie bedzie ;( !!!!!!!!!!!!!!!
i odejda .....
Porozzyslaj to do swoich przyjaciól. URATUJMY MSP!
Wiec jak robicie 10-sekundówki duzo osób je oglada ! a mniej osób oglada normalne filmy ! wiec ci któzi robia normalne filmy ( AnanaseQ tez !!!!!!!!!!!!!!!!!! ) zrezygnuja, poddadza sie bo i tak juz nikt tych filmów nie oglada :( !!!!!!!! i odejda !!!!!!!!!!! potem jak to napisala AnanaseQ ;) "skarbonki" nie beda juz od kogo wyludzaly zeby ogladac ich 10-sekundówki wiec odejda .... i pa pa MSP ;( !!!!!!!!!!!!
Moze jednak sie zdazyc ze "skarbonki" beda laskawie ogladac filmy innych "skarbonek" .....
Ale w koncu ta sie gra im sie znudzi bo normalnych fajowych filmów nie bedzie ;( !!!!!!!!!!!!!!!
i odejda .....
Porozzyslaj to do swoich przyjaciól. URATUJMY MSP!
Teledysk !
Moi kochani ! na You Tuba
dodałam filmik pt. Teledysk moviestarplanet niki12110 :) To jest teledysk śmieszny mojej postaci
muzyka: :Lady gaga poker face :D
dodałam filmik pt. Teledysk moviestarplanet niki12110 :) To jest teledysk śmieszny mojej postaci
muzyka: :Lady gaga poker face :D
Oto ten filmik!
Chcecie link do U tuba ?..
tego filmiku ? Nie ma sprawy !
Zapraszam!!!!!!!
czwartek, 23 czerwca 2011
Helow Helow Helow
Heeej... tak z nudów...
Fajnaa fotkaaa ? .... xdee
To ja i Angela789
(moja naj)
Ja czyli Niki12110
jestem ta w krótkich spodenkach a Angela czyli Angela789 to ta z guma :D
jak by ktos nie wiedzial ;d
Fajnaa fotkaaa ? .... xdee
To ja i Angela789
(moja naj)
Ja czyli Niki12110
jestem ta w krótkich spodenkach a Angela czyli Angela789 to ta z guma :D
jak by ktos nie wiedzial ;d
Instrukcje...
Jak widzicie wcześniej dodawałam instrukcje ...
ale to tylko poto żeby zrobić Liste instrukcji.
Więc się nimi nie przejmujcie ... z czasem będzie więcej postów one znikną ... ale nie do końca bo będą w spisie instrukcji po lewej ;D
ale to tylko poto żeby zrobić Liste instrukcji.
Więc się nimi nie przejmujcie ... z czasem będzie więcej postów one znikną ... ale nie do końca bo będą w spisie instrukcji po lewej ;D
Jak zrobić faaajny film ?
Jak zrobic fajny film?
Nie plagiatuj od nikogo, bo nic ci to nie pomoze. Nie poczujesz entuzjazmu.
Lepiej wymyslec wlasny film na podstawie czyjegos.
Przeczytales/as ciekawa ksiazke? Smialo zrob o niej film! : )
Ja duzo czytam moze dlatego robie takie ciekawe filmy xD
Uzywaj zwiazkow frazeologicznych, bo to zawsze pomaga.
Do filmu nie zapraszaj pierwszych lepszych aktorow tylko aktorow z:
Animacjami,
Fajnymi ubraniami.
Jesli chcesz zarobic duzo pieniedzy za film to musi trwac min. 3 minutki.
Jesli chcesz zdobyc duzo fame z filmu to musisz miec duzo przyjaciol, a w chmurce Co teraz robisz? napisac np.
"Moj nowy film pt. Francja gotowy do opublikowania! Licze na 5"
Twoje filmy nie moga zawierac obrazliwych tresci wobec kogos!
Takie filmy sa odrazu zglaszane przez przyjaciol pokrzywdzonego.
Lepiej byc milym, a klotnie filmowe pokazywac z aktorami z ktorymi uzgodnilo sie wczesniej jaka zagra role lub z aktorami z Kategorii Dodatkowe.
Uzywaj rekwizytow. Ja patrzac na rewizyty w sklepie odrazu mam pomysly na film.
Na przyklad jest taki flakonik z mikstura i napisem Love. Odrazu wiedzialam ze wykorzystam go to filmu z nieszczesliwie zakochana dziewczyna...
Kupuj tla pasujace to tematu.
Gdy w jednym filmie pokazujesz jeden czas wydarzen to nie uzywaj w jednej scenie slonecznej plazy a w drugiej jesiennego parku.
Odrazu widac ze cos jest nie tak!
Nie pokazuj scen milosnych z osobami ktore tego sobie nie zycza... To naprawde moze ostro wkurzyc... Wiem cos o tym ;)
Mam nadzieje ze moja instrukcja troche wam pomogla! ;)
Jesli macie jakies pytania piszcie w Komentarzu lub w Ksiedze Gosci.
Co teraz robisz - CTR
Jak kazdy wie jest taka chmurka
"Co teraz robisz?"
Czasami kiedy cos tam w niej pisze to niektorzy sadza ze to do nich... xD OMG. : D
To jest ogolna chmurka i kazdy twoj znajomy on-line widzi co w niej piszesz. ; ))
To jest ogolna chmurka i kazdy twoj znajomy on-line widzi co w niej piszesz. ; ))
Gdzie ona jest? Jak w niej napisac?
Jest po lewej stronie ekranu nad nasza moviestar : )
Piszesz swoj tekst (max. 90 znakow) i klikasz "SAVE"
Jak odroznic czy ktos pisze do mnie czy do wszystkich?
Wiadomosc pisana do Ciebie bedzie na bialym tle, wiadomosc ogolna bedzie na szarym tle ;))
A teraz ciekawa strona instrukcji - Jak postawic znaczki typu ♥
To tez wcale nic trudnego. Ja dowiedzialam sie od pana z infyy. xD
Wlaczasz "Num Lock" przytzymujesz ALT i jakas cyfre pod numami,
puszczasz i o to jest! xDD
LICZBA NIE MUSI BYC KONIECZNIE JEDNOCYFROWA!
Kilka "przepisow"
alt + 3 = ♥
alt + 14 = ♫
alt + 6 = ♠
alt + 11 = ♂
alt + 12 = ♀
alt + 15 = ☼
alt + 21 - §
alt + 9 = ○
alt + 5 = ♣
alt + 7598 = «
UWAGA! ALT + 7 PRZENOSI NAS NA STRONE GLOWNA
Po co mowie o tych znaczkach? xD
Proste - Ladniejsze opisy i tytuly dla filmow. !!
Jak przebierać aktorów do filmu ?
Czesto dostaje wiadomosci takie jak:
Ubierz tamte spodnie i koszulke niebieskie.
Po co
Do filmu.
I musze tlumaczyc jak sie przebiera... Mam dosc xDD
Pokaze wam zaraz i wytlumacze jak przebiera sie aktorow.
Kiedy klikniesz + przy poszczegolnym aktorze pojawia sie 2 inne znaki Minus i taki koszyk:
Minusem usuwa sie aktora
Koszyk natomiast to przebieralnia.
Kiedy dodajesz przyjaciela to przebierasz go z jego ubran. Nie mozna ubierac go w swoje rzeczy!
Tak jak i ty nie mozesz ubrac sie w jego ;)
Kiedy juz klikniesz pojawi sie garderoba jak przy tworzeniu looks itp.
Kiedy juz klikniesz pojawi sie garderoba jak przy tworzeniu looks itp.
Zaczekaj az sie wszystko zaladuje. I mozesz przebierac swoje gwiazdy,
a nie czekac az twoj przyjaciel/przyjaciolka wlozy ubranie ktore chcesz by nosil w twoim filmie ;)
Mam nadzieje ze pomoglam! : **
Trochę o bonnie/..
Coś o bonnie .... ;D
Jak kupic mu ubranie?
Jak rosnie?
Jak wbic mu level?
Jak zabierac go na spacer?
Jakie sa korzysci z tego ze mam Boonie?
Jak kupic mu ubranie?
Niektorym pewnie na mysl przyszedl sklep "Akcesoria". Nic podobnego!
Ubran sie nie kupuje! Okulary itp. Boonie zdobywa wraz z rosnieciem!
(O rosnieciu za chwile). PROSTE! : P
Jak rosnie?
Boonie rosnie kiedy sie go karmi. Aby urosnac o jeden stopien musi przekroczyc 9 "Puntkow karmiacych". Wskaznik punktow jest w menu waszego Boonie. PROSTE! : P
Jak wbijac mu level?
Aby twoj Boonie mial wyzszy level nalezy sie z nim bawic. Klikamy pilke
w jego menu. Gra polega na zmiennym odbijaniu pilki. Jak siatkowka ale kazdy moze odbic tylko raz do nastepnego odbicia przez przeciwnika.
Kiedy pilka spadnie na ziemie koniec gry a twojemu boonie zostaja doliczane punkty. (Czlonkowie vip dostaja podwojna ilosc np. za 5 odbic byloby 5 pkt a vip dostalby 10) By sprawdzic ile ma punktow i ile jeszcze mu brakuje nalezy kliknac w jego level. Za kazdym levelem twoj zwierzak uczy sie kolejnej sztuczki. PROSTE! : P
Jak zabierac go na spacer?
To nic trudnego... Kiedy masz widok na miasto w chmurce co teraz robisz kliknij:
Jakie sa korzysci z tego ze mam Boonie?
No wiec tak. Mozna go:
Karmic (Jesli nie bedziesz go karmil zdechnie, leczenie kosztuje 300$)
Myc (Jesli nie bedziesz go myc muchy beda na nim latac)
Bawic sie z nim (Dzieki temu wbija level i uczy sie nowych sztuczek)
Zabierac go na spacer (Dzieki temu wszyscy moga go zobaczyc i kliknac w jego menu serduszko ktore zarobi im +1$)
A poza tym boonies sa bardzo slodkie i warto miec przynajmniej jednego takiego ; )
Mam nadzieje ze pomoglam ; )
Jak unkiknąć plagiatu ?
Wielu z was bylo juz pewnie ofiara plagiatu. Ja to nie raz...
Jesli zobaczycie film waszego "przyjaciela", ktory w wiekszosci przypomina jeden z waszych filmikow pogadajcie z ta osoba. Jesli nie zgodzi sie usunac filmu ostrzezcie go, ze zglosicie naduzycie i pozegna sie z kontem... Taka jest prawda.
Niektorzy nie wiedza pewnie jak to zrobic... Otoz... : )
Wyskoczy wam okienko, w ktorym wpiszcie cos w podobie do tego:
Ten film zostal skopiowany z mojego filmu pt" Francja" !!!
Jesli oskarzenie bedzie falszywe zostanie odrzucone i to wy dostaniecie kare wiec nie wykorzystujcie tego przycisku!!!
Uwaga! Jesli ktos zapyta cie czy moze zrobicPODOBNY film do waszego,a wy sie zgodzicie nie mozecie tego zglaszac! Moderator tak i tak sprawdzi czy rozmawialiscie na ten temat. Jednak jesli zapyta o to a wy sie NIE zgodzicie, a pozniej zobaczycie ze zrobil taki film wtedy nalezy to zglosic. : )
Tak mozecie uchronic sie przed plagiatem ; DD
Jak zarobić fame ?
Jak zarobic troche fame w krotkim czasie?
Niektorym pewnie na mysl przychodza ShortMovies?... Nie! Nigdy! ShortMovies sa naruszeniem regulaminu i za prowadzenie gry tworzac takie filmiki mozna zostac zablokowanym!
Dwa slowa. Konkurs Autografowy ; ))
W chmurce Co Teraz Robisz? Wpiszcie:
Konkurs! Kto jako drugi da autograf wygra nagrode do (np. 500$) !
Troche przeciagnac i powiedziec ze juz jest pierwszy... ; ))
Wtedy bedzie wielki "Spam autografowy" ^_^
Skuteczne. Koniecznie wysylaj nagrode!!!
Niektorzy robia takie konkursy ale nie wiedza jak sprawdzic kto ktory byl... -.-
Klikamy Mail i poprostu sprawdzamy kto dal jako pierwszy! : )
Logiczne? ; ))
Dlaczego koniecznie wysylac nagrode przeciez mozna oszukac?
Otoz... Ty chcialbys np. oszukac by zdobyc fame... Kiedy ty oszukasz inni staja sie ofiarami oszustwa
i w przyszlosci uczciwi prowadzacy konkursow nie beda mogli robic takich zabaw, bo nikt nie bedzie w to wierzyl... Ja wymyslilam takie konkursy jeszcze jak mialam 5 poziom... : )
Teraz to juz wiekszosc graczy takie robi... Nawet w innych wersjach jezykowych tej gry ; D
Jak zdobyć unikaty /?....
Jak zdobyc unikalne przedmioty?
Na poczatek - Co to sa unikalne przedmioty?
Przedmioty ktorych nie mozna kupic. To skad je zdobyc?
Sa 2 sposoby.
Pierwszy (trudniejszy) w recyklingu :D
Drugi - Wchodzisz w konto moderator/Admin/supporter/uluniunia
i tworzysz looks z rzecza ktorej nie widziales w sklepie.
Potem wybierasz jakis inny look i wracasz spowrotem do swojego. Obok ilosci love it pod look'iem bedzie przycisk
"kup" Kliknij na niego co przeniesie cie do sklepu z rzeczami ktore sa na look. Tam wybierasz sobie przedmiot, kolor itd.
PROSTE!:d
Przedmioty ktore mam wygladaja tak:
Kupilam je tworzac look moderatorce supporterce i adminowi.
Istnieja rowniez unikaty dla ViP ; ))
mylove ma takie 2. Czapke z uszami krolika oraz wloski (b.ladne)
Chcialam je kupic ale za pozno sie obejrzalam i nie mam juz VIP
Jak wiekszosc zauwazyla CHLOPCY nie maja swojego "zrodla"
wiec zaloze konto ZrodloDlaChlopakow na ktore mozecie wysylac niepotrzebne meble itd. Ja bd je oddawac do recyklingu i jesli trafi sie ubranie to bedziecie mogli je kupic
; ))
W tych ubraniach fajne jest to ze nie kosztuja wiecej niz 400$
zwykle sa tansze, jedna z bluzek (taka biala z czarna kamizelka) kosztuje tylko 250$!!!!
Nowy odcinek- Studia muzyczne Alice Brightam cz. 2
Hej dziś zrobiłam drugą czyli ostatnią część SMAB ( Studia Muzyczne Alice Brightam )...
Mogę wam trochę opowiedzieć ;p
Nasza nastolatka wzięła się do pracy idąc do biura studenckiego ... Dwie zdrajczynie w tym momencie przechowywały jej płytę za jej prośbą, lecz zremixowały ją. W biurze dziewczyna dostaje szoku po odsłuchaniu płyty (...)
Dalej nie mogę powiedzieć jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do obejrzenia ;)
Mogę wam trochę opowiedzieć ;p
Nasza nastolatka wzięła się do pracy idąc do biura studenckiego ... Dwie zdrajczynie w tym momencie przechowywały jej płytę za jej prośbą, lecz zremixowały ją. W biurze dziewczyna dostaje szoku po odsłuchaniu płyty (...)
Dalej nie mogę powiedzieć jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do obejrzenia ;)
Nowy konkurs!
Jest nowy konkurs na MSP
Miami ...
Hmm,... ja i tak nie startuję
kupić nic nie mogę .. spłókana
kasa się skończyła ;p
Miami ...
Hmm,... ja i tak nie startuję
kupić nic nie mogę .. spłókana
kasa się skończyła ;p
środa, 22 czerwca 2011
Mam dość a wy ?..
Od pewnego czasu niektórzy robią 10 sekondówki
- A co to takiego ?
10 - sekondówki to filmy które mają 10 sekund dzięki nim niby mają więcej pame lub kaski... To nie prawda! Moderator dotego zabronił je robić ... pomóżcie mi pisząc na forum zrobić coś aby ich nie robili .... Bo zniknie MSP na zawsze ...
ja tylko mówię słowa Andmina :(
- A co to takiego ?
10 - sekondówki to filmy które mają 10 sekund dzięki nim niby mają więcej pame lub kaski... To nie prawda! Moderator dotego zabronił je robić ... pomóżcie mi pisząc na forum zrobić coś aby ich nie robili .... Bo zniknie MSP na zawsze ...
ja tylko mówię słowa Andmina :(
Uwaga Uwaga!
Dzięki mnie ,, zachęcam dzieci do sexu,, usunęła konto i stała sie dobra!....
A to było tak...
Zobaczyłam ją w jej domku i miałam ją w znajomych więc postanowiłam napisać do niej na prv.
Ma ona 20 lat i nazywa się Wiktoria.
Dodałam na forum rozmowe z nią i inne ...
oto rozmowa!;
Me : Ja nie chce ci nic robić ale posłuchaj mnie. Ta gra jest zrobiona poto aby dzieci mogły w nią grać i się bawić
zachęcam dzieci do sexu: oki rozumiem
Me : To dlaczego to robisz?
zachęcam dzieci do sexu: sorki...
Me : Może jesteś uzależniona od nałogów lub sexu ?...
zachęcam dzieci do sexu: w realu jestem...
Me : Uzależniona?
zachęcam dzieci do sexu: tak od kompa
Me : Ok rozumiem. Możesz sobię grać ale dlaczego zamieniasz grę w jakąś erotyczną przestrzeń.?
zachęcam dzieci do sexu: sorki...
zachęcam dzieci do sexu: ok nie gram na tym koncie i już
Me : Nie stój!
zachęcam dzieci do sexu: jutro wyjeżdżam na wakacje więc stop erotyki!!!
Me : A ty masz męża?
zachęcam dzieci do sexu: yyy... nie
Me : dzieci też nie ?
zachęcam dzieci do sexu: nie
Me : To z kim ty to robiłaś że cię tak to podekscytowało że każdemu rozpowiadasz?
zachęcam dzieci do sexu: no... poprostu seksem
zachęcam dzieci do sexu: tak się spodobało
Me : Pomyśl o pracy o studiach ... nie myśl teraz o tej kategori przyjemności
zachęcam dzieci do sexu: oki
zachęcam dzieci do sexu: dzięki za radę
Me : życzę ci udanych wakacji.
zachęcam dzieci do sexu: nawzajem
zachęcam dzieci do sexu: a... ty ile masz lat?
Me : Nie będziesz już pisać takich rzeczy na forum ...?
Me : Ja ?... 12
zachęcam dzieci do sexu: tak
zachęcam dzieci do sexu: aha
Me : Dzięki strasznie
Me : To papa :
zachęcam dzieci do sexu: papa
A to było tak...
Zobaczyłam ją w jej domku i miałam ją w znajomych więc postanowiłam napisać do niej na prv.
Ma ona 20 lat i nazywa się Wiktoria.
Dodałam na forum rozmowe z nią i inne ...
oto rozmowa!;
Me : Ja nie chce ci nic robić ale posłuchaj mnie. Ta gra jest zrobiona poto aby dzieci mogły w nią grać i się bawić
zachęcam dzieci do sexu: oki rozumiem
Me : To dlaczego to robisz?
zachęcam dzieci do sexu: sorki...
Me : Może jesteś uzależniona od nałogów lub sexu ?...
zachęcam dzieci do sexu: w realu jestem...
Me : Uzależniona?
zachęcam dzieci do sexu: tak od kompa
Me : Ok rozumiem. Możesz sobię grać ale dlaczego zamieniasz grę w jakąś erotyczną przestrzeń.?
zachęcam dzieci do sexu: sorki...
zachęcam dzieci do sexu: ok nie gram na tym koncie i już
Me : Nie stój!
zachęcam dzieci do sexu: jutro wyjeżdżam na wakacje więc stop erotyki!!!
Me : A ty masz męża?
zachęcam dzieci do sexu: yyy... nie
Me : dzieci też nie ?
zachęcam dzieci do sexu: nie
Me : To z kim ty to robiłaś że cię tak to podekscytowało że każdemu rozpowiadasz?
zachęcam dzieci do sexu: no... poprostu seksem
zachęcam dzieci do sexu: tak się spodobało
Me : Pomyśl o pracy o studiach ... nie myśl teraz o tej kategori przyjemności
zachęcam dzieci do sexu: oki
zachęcam dzieci do sexu: dzięki za radę
Me : życzę ci udanych wakacji.
zachęcam dzieci do sexu: nawzajem
zachęcam dzieci do sexu: a... ty ile masz lat?
Me : Nie będziesz już pisać takich rzeczy na forum ...?
Me : Ja ?... 12
zachęcam dzieci do sexu: tak
zachęcam dzieci do sexu: aha
Me : Dzięki strasznie
Me : To papa :
zachęcam dzieci do sexu: papa
Po tym zobaczyłam w jej domku jak powiedziała.
-Lubicie sex? bo ja nie !
Uśmiehnęłam się i powiedziałam żeby się przebrała ona powiedziała że nie ma ubrań więc zaproponowałam że jej coś dam. Ona chciała zmienić nazwe . Więc zrobiła sobię nowe konto i mnie dodała a tamto usunęła.
Teraz nazywa się :
Wiktorianna panna
Więc już nie ma zboczeńców na forum oraz na MSP. Jesteście zadowoleni ?... nie macie mi za co dziekowac! :)
Paaa.... :**
Uważajcie na nich!
hej wam! mam ważną informacje dla wszystkich
grających na MSP.
Użytkowniki :
Zachęcam dzieci do sexu
prostytutka200
super ciacho czy jakoś tam ( chłopak zachęcam dzieci do sexu )
TO PEDOFILE I ZBOCZEŃCY
Dodają zboczone tematy na forum !
Zgłaszajcie ich .
Ja właśnie z koleżankami szukam tej zachęcam dzieci do sexu aby z nią pogadać!
Uważajcie na nich ! ;(
grających na MSP.
Użytkowniki :
Zachęcam dzieci do sexu
prostytutka200
super ciacho czy jakoś tam ( chłopak zachęcam dzieci do sexu )
TO PEDOFILE I ZBOCZEŃCY
Dodają zboczone tematy na forum !
Zgłaszajcie ich .
Ja właśnie z koleżankami szukam tej zachęcam dzieci do sexu aby z nią pogadać!
Uważajcie na nich ! ;(
Nowy film na MSP!
Hej wam ;**
Chcę ogłosić że na MSP pojawił się u mnie 1 odcinek filmu pt. Muzyczne Studia - Alice Brightam.
Mogę wam troszkę opowiedzieć o nim.
A więc...
Miła, 19 letnia uczennica - Alice Brightam postanowiła pomyśleć o studiach. Wybrała kategorie muzyczne. Pewnego dnia Alice zauważyła reklamę do castingu . Postanowiła się zgłosić ponieważ polegał on na muzyce . Pracowała tam z siostrami Honey i Cindy Doverds. Nie były one zadowolone z jej przyjścia a tym bardziej z występu bo okazało się że ma cudowny głos. Same chciały się dobić na szczyt ... a tym bardziej chciały aby tylko one miały najpiękniejszy głos w szkole. Mimo wszystkich przeszkód które stawiały siostry Alice dalej próbuje wzbić się na swoją karierę muzyczną.
Krótki opis na temat 1 odc. :)
Jeżeli chcecie obejrzeć to zapraszam do Niki12110.
Chcę ogłosić że na MSP pojawił się u mnie 1 odcinek filmu pt. Muzyczne Studia - Alice Brightam.
Mogę wam troszkę opowiedzieć o nim.
A więc...
Miła, 19 letnia uczennica - Alice Brightam postanowiła pomyśleć o studiach. Wybrała kategorie muzyczne. Pewnego dnia Alice zauważyła reklamę do castingu . Postanowiła się zgłosić ponieważ polegał on na muzyce . Pracowała tam z siostrami Honey i Cindy Doverds. Nie były one zadowolone z jej przyjścia a tym bardziej z występu bo okazało się że ma cudowny głos. Same chciały się dobić na szczyt ... a tym bardziej chciały aby tylko one miały najpiękniejszy głos w szkole. Mimo wszystkich przeszkód które stawiały siostry Alice dalej próbuje wzbić się na swoją karierę muzyczną.
Krótki opis na temat 1 odc. :)
Jeżeli chcecie obejrzeć to zapraszam do Niki12110.
U tube.... o_O
Dzisiaj na MSP pojawiło się coś co mnie bardzo zaciekawiło. Gały mi aż prawie wyskoczyły ;pp.
U tube ? na MSP ... WTF !?
Gdy to wszystko skumałam uznałam że to jest bezsensu. Poco komuś muzyczka do jakiejś galeri której i tak nikt nie będzie odwiedzał... pfff...
Może się myle?... raczej nie. Te filmiki można obejrzeć na U tube... (normalnym)
Chyba admin se pomyślał że dla nas zbyt męczące jest wchodzenie na U tube ;). Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy będzie dało się dodać swoje filmiki stworzone na MSP na u tube. Przynajmniej by była jakaś frajda ;].
Sieeema !
Siema ! ....
No to zacznijmy od początku.
Nazywam się Nikola i mam 11 lateq.
Więcej pisze w ,, O mnie ,,.
Gram w MSP już sporo czasu ;D
Zwie się Niki12110
Piszę tego blooga bo kocham MSP .
Oraz wiem że na pewno moi wszyscy goście
będą zadowoleni :). Na razie to na tyle.
Idę ulepszyć blooga. Papa !:**
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




